Sep 21, 2021
49 Views

Follow @hardcorecomedy2.0 he’s one of my favorite OG pages!…

Written by

Comments to Follow @hardcorecomedy2.0 he’s one of my favorite OG pages!…

  • Yes ya ya ya ya😋😋🔥🙌

    __fernanda_ab.__ September 21, 2021 8:38 pm Reply
  • 😍albert

    gloria17.dyson September 21, 2021 8:39 pm Reply
  • Nothing but family guy clips only

    familyguy September 21, 2021 8:39 pm Reply
  • 😛😛cute!!

    betperro September 21, 2021 8:39 pm Reply
  • Im not getting paod enough for this shii💀💀

    only.fans_dailyy September 21, 2021 8:40 pm Reply
  • and a bo o ohh wa ahh

    hruai_asss____ September 21, 2021 8:41 pm Reply
  • Dam im bout to go for my interview at McDonald’s too😭

    lttrippzy September 21, 2021 8:41 pm Reply
  • Surely this is gonna get backlash 😂

    seasalt.curls September 21, 2021 8:42 pm Reply
  • bruh

    ph4ntom666 September 21, 2021 8:42 pm Reply
  • “Milk shake machine dont work”

    shefwahstar September 21, 2021 8:49 pm Reply
  • I love a good Sofia vergara meme!!!

    futr2brite September 21, 2021 8:59 pm Reply
  • Chicken nugget machine ain’t workin

    nate_1jones September 21, 2021 9:04 pm Reply
  • I know this pain

    ethan0078 September 21, 2021 9:06 pm Reply
  • More like that’s who is taking your order.

    dahoodieereal September 21, 2021 9:08 pm Reply
  • As an ex McDonald Employee they would ALL order the EXACT. SAME. SHIT. 10 damn Mcchicken with like 3 Large mcfrappes (usually caramel). EVERY. SINGLE ONE.

    musclehead.z September 21, 2021 9:21 pm Reply
  • The ice cream works at my location so my next questions would be, how many nuggets, any sauce? What size milkshake? Any ketchup in the bag? Will that be all for you today?

    itsjusttaylee September 21, 2021 9:32 pm Reply
  • They doing better than you if you are working at McDonalds….. I said what i said

    edy.esf September 21, 2021 9:39 pm Reply
  • As a McDonald’s employee I can agree

    dovaawolf September 21, 2021 9:45 pm Reply
  • Actually it’s the other way around, we can’t here shit the employees say some times

    demise696 September 21, 2021 9:49 pm Reply
  • casual racism

    albertobui September 21, 2021 10:22 pm Reply
  • Is this racist or

    landen.king September 21, 2021 10:25 pm Reply
  • I feel like people throw out grammar when speaking for sum reason they just can’t say words right

    officially_d3ad September 21, 2021 10:46 pm Reply
  • At least they aren’t the ones who are working at McDonald’s 😂😂😂

    htxnandoo September 21, 2021 10:50 pm Reply
  • That’s how the employee talks too lol

    ryan_sousa.0 September 21, 2021 11:15 pm Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *